Kategorie

Nejprodávanější produkty

Nové produkty

Všeobecné obchodní podmínky

Výrobky splňují hygienické požadavky stanovené vyhláškou č.38/2001 Sb. pro styk s potravinami (par.8, odst.4)


Rozměry tvořítek jsou v  mm a cm.

Uvedená míra je vždy nejdelší strana tvořítka.

Uvedené ceny jsou včetně DPH (potravinářské zboží 15 %, ostatní 21 %)

Dodací podmínky:
1. Odesláním objednávky je uzavřena kupní smlouva.
2. Nemáme minimální hranici pro přijetí objednávky.
3. Pokud zákazník potřebuje zboží doručit v co nejkratším termínu – prosíme o uvedení této informace v poznámce. 

Dodací lhůta:

Objednávky vyřizujeme ihned. Zboží odešleme do 1-7 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Pokud na zboží spěcháte, prosíme o uvedení této informace v poznámce. 

Zboží zasíláme poštou na dobírku, službou PPL nebo DPD. Možný je i osobní odběr nebo platba předem na náš účet (viz níže). Jiný způsob dodání lze uskutečnit na základě osobní dohody.

V případě, že je objednané zboží doprodané, je o tom kupující informován telefonicky.

Prodávající garantuje ceny uvedené v nabídce. Objednané zboží prodávající doručuje prostřednictvím České pošty, službou PPL nebo DPD .  Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při objednání v objednávkovém formuláři. Zákazník je vlastníkem zboží po zaplacení kupní ceny.  
 

Balné neúčtujeme

Poštovné po ČR:
- 105,-- Kč, (platba převodním příkazem), (+35,--Kč, platba dobírkou). Poštovné je účtováno podle zákona o DPH včetně DPH.

Poštovné zdarma při odběru zboží za 3000,-- Kč (netýká se zahraničí a VO)

Poštovné na Slovensko:
- poštovné na Slovensko je minimálně 275,-- Kč

Bankovní převod:(pouze ČR)
- U bankovního převodu účtujeme částku poštovného 105,-- Kč.
- Po té, co je Váš balíček připraven k odeslání, spojíme se s Vámi přes Váš e-mail, nebo tel. a sdělíme Vám veškeré údaje k úhradě zboží (číslo účtu, částku a variabilní symbol platby).
Jakmile nám potvrdíte platbu na náš účet, balíček odešleme na Vámi udanou adresu.

PPL, DPD: - dodání do druhého dne po odeslání balíku.

Komunikace s PPL,DPD-pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic) 

Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)

Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. 
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

1. Reklamace s řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákonem na ochranu spotřebitele.

2. Pro vyřízení reklamace je nutné vadu zboží bezodkladně nahlásit (nejpozději do 5 dnů od převzetí zásilky).

3. Reklamované zboží je nutné zaslat s kopií faktury zpět na naši adresu.

4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů.

5. Na základě dodaných informací bude posouzen další postup při vyřízení reklamace – výměna zboží , případně vrácení zaplacené částky – vše po dohodě se zákazníkem.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“

 .

Záruční podmínky: 
poskytuje se záruka v trvání 24 měsíců od data prodeje. Na vady způsobené nevhodným zacházením se záruka nevztahuje.

Reklamační řád: 
prosíme kupujícího, aby si zboží prohlédl a zkontroloval a v případě zjištěných vad nás kontaktoval.


Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Nestanoví-li tyto Všeobecné obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů, platných v České republice.

Ochrana osobních údajů - GDPR

Svěřená osobní data nebudeme bez souhlasu  jakkoliv poskytovat třetí osobě. Nepoužijeme  svěřená osobní data ke komerční nabídce. Zároveň se zavazujeme k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.

Dále prohlašujeme, že zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zákonem čn. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů  a v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a rady č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracování osobních údajů po  25.5.2018.

Ujednání o zpracování osobních údajů a rozsah zpracování osobních údajů:

Uzavřeli jsme  smlouvu o koupi zboží nebo poskytování služeb. V rámci tohoto právního vztahu budeme  zpracovávat osobní údaje zákazníka za následujícími účely:

a)     Toto zpracování je nezbytné pro plnění smlouvy. V případě, že zákazník s poskytnutím svých údajů za tímto účelem nesouhlasí, nelze smlouvu uzavřít.

b)     Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů pro účely realizace kupní smlouvy a vedení uživatelského účtu. Uvedené údaje je povinen uvádět správně a pravdivě.

c)     Kontaktní údaje budou zpřístupněny pouze doručovatelům zboží (pošta, PPL, DPD), a to pouze v rozsahu zabezpečujícím bezproblémové doručení zboží (adresa, telefonní číslo, email). Tyto údaje nebudou poskytnuty žádné další osobě.

d)     Kupní smlouva je archivována prodávajícím  v elektronické i písemné podobě po dobu neurčitou. 

Tímto se zavazujeme, že svěřená osobní data nebudou bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytována třetí osobě.                Současně se zavazujeme k tomu, že na přání zákazníka vymažeme jeho osobní data ze své databáze i bez udání důvodu.



Doporučení pro údržbu plechových formiček: 
- Před prvním použitím opláchnout v horké vodě a důkladně osušit.(nepoužívat jar a podobné přípravky).
- Nemýt v myčce.
- Po použití opláchnout v horké vodě a důkladně osušit (nepoužívat jar a podobné přípravky).
- Některé formičky mají ostré hrany, pokud je budou používat děti, doporučujeme Vám děti s tímto seznámit a používat je pouze pod dohledem dospělé osoby.

V případě jakýchkoli dotazů nás můžete kontaktovat na:

e-mail:
ceskeformicky@seznam.cz 
hanj@centrum.cz

GSM:605 908 783

tel/fax:494 623 880

písemněHana Jánská, Pohoří 91, Dobruška 518 01, IČ-45593990, DIČ-CZ5962290521


Živnostenský list vydal OŽÚ Dobruška, č.j.: PDMUD 30505/2017